lördag 18 augusti 2012

Noras val

Min åsikt : SUPER det här är verkligen den bästa av alla. Men jag har hört (läst) att det inte är den sista boken i serien. Det enda jobbiga är att (spoiler varning) Nora glömmer av allt om Patch och att Patch heter Jev?? Det är jobbigt att det står Jev när det är Patch. Men sen ändras det. ÅÅÅåå vad jag hatar Hank Millar och jag undrar är Nora en nefil nu eller??


Sidor : 318

Författare : Becca Fitzpatrick

På baksidan : Nora vaknar upp på en kyrkogård utan att veta hur hon hamnat där. Hon minns inget av att ha varit kidnappad, men snart inleds en intensiv jakt på vad som hänt. Vad är det för svarta "hallucinationer" Nora får och vad är det hennes familj och vänner försöker mörka när de uppmanar henne att inte titta bakåt? Jakten på hennes kidnappare utvecklas allt mer till en kamp för att stoppa en man som har makten att krossa allting som Nora och Patch har kämpat för - och deras kärlek - för evigt!


Jag orka inte att skriva av på baksidan så jag kopiera texten från cdon.com

Sammanfattning av boken : SUPER BRA ! Helt klart den bästa i serien. Men som sagt så är det ganska jobbigt Nora glömmer bort allt så man måste höra (läsa) om allt.

Ha det bra och hej då !!!

Bok hälsningar / Olivia :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar