lördag 6 oktober 2012

MUSIK!!

Som ni säkert inte vet så är vi ganska musikaliska i min familj. Jag spelar gitarr, min syster sjunger, min mamma sjunger, min pappa kan spela lite gitarr men lyssnar mest på musik och sist men inte minst (för jag är minst haha) min andra stora syrra hon ja hon gör inget och modellar och tar kort istället.

Men nu undrar ni nog vad detta inlägg handlar om jo jag gillar inte bara att läsa utan jag älskar att lyssna på musik och sjunga (men jag är sämst på att sjunga och gör det aldrig offentligt). Så jag tänkte visa er vad jag lyssnar på.

king and lionheart av Of monsters and men.

Little talks av Of monsters and men.

Paradise av Coldplay

Charlie brown av Coldplay

Pumped up kicks av Foster the people


Det var nog alla för nu. Men ta det lugnt jag tänker inte bli en musik bloggare jag stannar hos böckerna.
Jag kommer snart lägga upp en bok lista med böcker jag ska / vill läsa.

Ha det bra Hej då!!

Bokhälsningar / Olivia :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar