tisdag 4 december 2012

Fjärde December

Hej!
Jag visste inte alls vad jag skulle göra så jag blädrade bland en massa bokbloggar, så plötsligt så var det en massa frågor. Så här är dom. (Jag vet,frågor igen)

1.Villken är din favorit bok för tillfället?
Svar: Just nu så är det nog "Divergent" av Veronica Roth.

2.Vem är din favorit karaktär (manlig)?
Svar: Jag tror att det är Patch (från Becca Fitzpatricks serie "fallen ängel") eller så är det Four(Tobias) från Divergent
.
3.Vem är din favorit karaktär (kvinlig)?
Svar:Hmm... Det finns ju så många. Men jag tror att det är "Rose" (från "VA" serien) eller Beatrice från Divergent.

4.Om du var fast på en öde ö och hittade mystiskt nog en magisk lampa, anden säger att du får önska dig en bok. Villken väljer du?
Svar:Antagligen en bok om hur man överlever på just den ön man är på.

5.Ett bokförlag ringer, dom säger " grattis, du har vunnit! Du får välja en bok serie på VILLKET
språk som helst, så översätter dom den på svenska. Villen väljer du?
Svar:Jag skulle väljaaa... The mortal Instruments

Ha det bra och hej då!

Bokhälsningar / Olivia :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar