tisdag 5 februari 2013

Dumma NP!

Blääääääääää...
Ja, likadant som alla 6: or i Sverige så har jag haft nationella prov i svenska. Som tur är så är det ett ämne jag är ganska bra på. Och nepp det tog inte slut idag utan jag ska ha ett till igen på torsdag och den 21 Februari så ska jag ha muntligt. Och så som jag är så blev jag ju så klart förkyld och behövde snyta mig och sen så blev jag ju toanödig och behövde gå på toa (jag blev bara det för att jag dricker vatten när jag är nervös). Men det gick nog bra ändå.

Och jag märkte precis att jag har varit svin bra på att glömma bort alla recensioner som jag har lovat, och jag lovar att dom i alla fall kommer komma upp nästa vecka för då är det LOOV½!!
Och då menar jag inte bara en utan alla (typ) som jag inte har gjort en recension på än.

Ha det bra och Hej då!

Bokhälsningar / Olivia :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar