onsdag 13 februari 2013

Guuuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!

Herre guuud!!! Jag så precis Beautiful Creatures! Den var jätte bra! Det dumma är bara att nu blir jag helt spoilad på vad som händer i boken... Men det spelar ingen roll, för den var bra! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Det var skönt!

Ja, det här var väl egentligen ett ganska värdelöst inlägg, men ändå inte...
Jag har i alla fall satt upp ett mål den här veckan, det är att i alla fall komma till mitten på boken (beautiful creatures) och jag har också gjort en lista på böcker som jag ska recensera den här veckan. För ja, jag älskar att göra listor! Det här inlägget har innehållit alldeles för många utropstecken...

Ha det bra och Hej då(utropstecken)

Bokhälsningar / Olivia :D    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar