söndag 10 februari 2013

Beautiful Creatures eller vad då!!!

Jag är väldigt glad just nu! För jag ska gå och se på Beautiful Creatures på onsdag!!! Jag ska gå och se den men min mamma och mina två stora systrar. Jag har väldigt höga förväntningar på både filmen och boken. Mitt mål var egentligen att i alla fall börja läsa boken först men det går såå segt med korsad. Jag vet inte riktigt varför men den andra boken i en serie är ofta inte så bra som den första. T ex förlorad ängel den var inte så bra som den första. Men men det är bara att läsa ut den. Och nu har jag dragit in en av min bästis i Matchad och hon älskar den. Känslan man får när man ger sin kompis ett bok tips och så tvekar dom men läser den i alla fall, och sen älskar den. Det är en rolig känsla!

Ha det bra och Hej då!

Bokhälsningar / Olivia :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar