fredag 15 mars 2013

DIVERGENT!

Om du har missat att Divergent ska komma ut på film duken har du missat något stort, så jag tänkte skriva lite om castingen.


Jag börjar väl men Tris! 

Hon ska spelas av en väldigt söt tjej, nämligen Shailene Woodley! Jag har sett henne någonstans innan men jag kan verkligen inte komma på varifrån?Men hon känns inte rätt hon känns för typ... söt? Men det blir säkert bra!





Och nu hennes brorsa! Caleb! Han ska bli spelad av Ansel Elgort, och jag har ingen aning om vem han är men jag chansar på att han är bra!



Och sen har vi Tori!!! Hon ska bli spelad av Maggie Q! och jag vet inte vem hon är...



Och sen Eric... Den lilla ap ungen (förlåt apor...!) Och det är Jai Courtney han ingen aning om vem det är... Och han ser verkligen ut så som jag föreställde mig Eric, bara att han inte är mörkhårig..



Och sist men inte minst! Christina! Och det är Zoe Kravitz som ska spela henne. Och jag känner faktist igen henne! Och det är hennes pappa som spelar Cinna i Hunger games!!! Coolt!






Och sen är det ett mysterium vem som ska spela Tobias "Four", typiskt!

Ha det bra och Hej då!

Bokhälsningar / Olivia :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar