lördag 9 mars 2013

Ja ja ja, yadda yadda förlåt och sådant!

FÖRLÅT!!!

Ja, ni har säker sett att jag  inte har varit så "aktiv" med mina inlägg, så en än gång FÖRLÅT!
Men jag har ändå läst och allt sådant där. Och jag har samlat på mig lite inspiration till mitt skrivande, men nu du ska jag komma igång med allt jag ska skriva, skriva recensioner och mycket mer. Så där har ni saker att längta efter (förhoppnings vis...), men jag ska börja en ny grej, varje vecka på tisdagar eller torsdagar så kommer jag göra ett inlägg om musik! Jag fick iden av Mimsan på "Min Bokkista", hon lägger upp ett inlägg varje måndag som hon kallar "Monday Music". Men jag vill inte kopiera det helt och hållet så jag döper om det till "Tuseday tunes!" eller "Thursday tunes!", Plus så har jag inte tid med typ något på måndagar jag har gitarr lektion och sen ska jag hem och äta och sen träna sen hem göra engelska läxa titta på tv och sen till sist SOVA! Så där har ni varför jag inte kan göra något inlägg på måndagar. Hur som helst så var det en väldig bra ide och jag gillar musik lika mycket som att läsa så en perfekt ide, ja det var väl allt tror jag. Men jag kommer göra två recensioner, men dom är hemliga men dom kommer i alla fall upp idag eller imorgon.

Ha det bra och Hej då! (det var längesen jag skrev det...)

Bokhälsningar / Olivia :D (det med) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar