lördag 6 april 2013

The name game tag!

Hallå! 

Jag var inne på youtube och kollade på några "book tubers". Och då så hittade jag en tag, The name game tag! 

The name game tag går ut på att man tar sitt namn och hittar böcker vars titlar börjar på din första andra... (ect) bokstav i ditt namn! Jag vet inte vem det var som skapade denna tag. Men det kan jag kanske ta reda på någon gång. Och du måste inte äga böckerna som du väljer. Och det får vara på vilket språk som helst!

O : Här valde jag "Oksa Pollock Det sista hoppet" av Anne Pilchota och Cendrine Wolf, För att den är såå... inte min smak kan man säga på ett snällt sätt. Och det var en bok som jag gav upp när jag nästan var klar med.

L : Lätt, "Löftet" av Richelle Mead! En super bra bok, så det var därför jag valde den, och för att det var den första som kom upp i mitt huvud.

I : Jag gör så här jag tar bort "The" i "The Iron king", så det blir "Iron King". Det låter inte alls konstigt va?


V :Finns det ens någon bok som börjar på V? Kanske "Versurgent" som en massa personer tror att sista Divergent boken kommer heta. Nä självklart så finns det någon bok på V men jag kommer verkligen inte på någon.


I : Hur kunde jag inte tänka på det förut!? "Insurgent" så klart!!! (Av Veronica Roth, men det visste du säkert redan.(det hoppas jag...))

A :  Lätt igen! "Andens kraft" av Richelle Mead! Jag längtar sjukt mycket efter den boken.


Så det var det, och jag taggar ALLA BOKBLOGGARE I HELA VÄRLDEN!!! 







Ha det bra och Hej då!

Bokhälsningar / Olivia :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar