onsdag 12 juni 2013

SOOOMMMARLOOOOOV!

WoooooHoooooo! Nu är det äntligen sommarlov! Jag trodde att jag skulle få sommarlov den 13, men nepp.

Det har varit ett FANTASTISKT läsår, fyllt med lycka och besvikelse. Men mest lycka!

Jag var hur säker som helst att det här läsåret skulle bli så dåligt, och att det skulle sluta med att jag hatade skolan. Men det visade sig bli hur bra som helst! Jag älskar min nya skola! (Hela min gamla klass bytte till en annan skola lite längre bort. Vet inte riktigt varför?)

Och jag fick mina betyg idag, och jag är huur nöjd som helst! 

Så det är bara att njuta av sommarlovet, och läsa en massa böcker. Och sen är man tillbaka till skolan, i klass 7b. (det finns två sexor, sååå ja...) Det känns jätte konstigt att man börjar 7 :An snart, det känns som om att 6 :An inte ens har varit i en termin.

Jag har i alla fall lärt mig sjukt mycket! Speciellt i NO, min NO lärare är jätte bra.

Såå nu ska jag åka till Triumf glasscafé! (Det är en tradition i min familj,vi åker alltid ditt efter sommar avslutningen.)

Ha det bra och Hej då!

Bokhälsingar / Olivia :D



SOMMARLOOOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar