torsdag 5 september 2013

The Mortal Instruments : City Of Bones (film recension)

Så för typ tre veckor sedan så var jag på bio, och kollade på TMI : COB (The Mortal Instruments : City Of Bones) premiären. Och jag kan bara säga att jag är nöjd. Den levde värkligen upp till boken. Till och med min mamma tyckte att den var bra.

En sak jag är nöjd med är humorn, dom fick verkligen till Jace's humor, även om han kunde ha varit lite mer roligare, men jag är väldigt nöjd med Jamie Campell Bower som Jace. Och Lily Collins är peeerfekt för Clary. 

En dålig sak är att Hodge sa (SPOILER VARNING!!!!!!) Att till Valentine "Säg att dom är syskon." Så man fick ju veta i filmen att Clary och Jace är syskon. Det är jag väldigt irriterad över. Självklart vet jag ju att dom inte är det men men...

Men annars är jag väldigt nöjd, och jag skulle med nöje gå och se den några mer gånger, men det kan jag inte... 

så om jag måste sätta betyg på den så tror jag att den får 5/5 , men eftersom jag skriver det här på min skoldator, så har jag inte bilderna med betyget här så det blir ingen bild.. :(




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar