söndag 2 december 2012

Andra December

Ja, nu är det igång igen. Andra December, Idag ska ni få en recension på "Revolt" av Suzanne Collins . Jag borde ha gjort den här recensionen för läänge sen igentligen men men, Här kommer den

"Revolt"
Av : Suzanne Collins

Serie: Hungergames 3#

Sidor: 327

Min åsikt : Ja det var ju ett tag sen jag läste den, men vad jag kommer ihåg så gillade jag den. Men jag gillar inte att Peeta blir helt sinnes sjuk, nää det är bara konstigt men samtidigt är det som en liten knuff i hela historien. Men jag gillar nog den första mest.

Förlag : Månpocket 

På baksidan :  Rebellerna har gjort uppror. Katniss är räddad. Distrikt 12 ligger i ruiner. Peeta är kvar i huvudstadens våld. Finns verkligen distrikt 13? Kommer Katniss och Peeta att återförenas eller tar huvudstaden Peeta från henne. Var är hennes mamma och lillasyster? Och vilka andra från distrikt 12 har undkommit? 

(p.s jag har kopierat det som står på bak sidan från adlibris)

Jag vet att det här var en väldigt dålig recension men jag hade(har) ganska bråttom.

Ha det bra och hej då!

Bokhälsningar / Olivia :D

(julhälsningar också :P)
 

  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar