lördag 1 december 2012

Första december

Hallå! Ja då var det första december (yes)  
och första luckan på min kalender. I första luckan så är det "10 saker ni kanske inte vet om mig". Jag har märkt att det är väldigt många som gör såna här "saker du inte vet om mig" både på blogger och på youtube, men dom brukar oftast ha 50 grejer, men jag tänkte att det kommer inte gå för mig för mitt liv är så vad kan man säga (skriva)... tråkigt...

1. Jag är inte född i Sverige.

2. Jag kan spela gitarr.

3. Jag gillar coldplay och of monsters and men. (men det visste ni kanske redan)

4. Jag är halv finsk. (typ, kanske mer en tion del, väldigt lite i alla fall)

5. Två av mina bästisar kan prata ett annat språk, Italienska och Finska. (flytande)

6. Jag är starkare än många killar i min klass. (det är inte jag som är biffig eller så men killarna i min klass har inga muskler)

7. Jag lärde mig gå när jag var 11 månader.

8. Jag älskar att vara i vatten.

9. Jag älskar att vara i skogen för att ta kort.

10. Jag är JÄTTE svag för små söta apor...

Så där var det. Hoppas ni gillade det. Gör du också en son här "saker ni inte visste om mig".
Om du gör en så kommentera dig blogg adress i kommentar grejen.

Ha det bra och hej då!

Bokhälsningar / Olivia :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar