fredag 28 december 2012

Grejor (jag är inte riktigt säker på vad det här inlägget handlar om)

Heej!

Ja, det var en bra jul. Jag har inte kunnat blogga den här veckan för jag har varit hos min mormor. 

Jag tror att min hjärna exploderar snart, det är typ 347 639 idéer (egentligen typ 5...) i mitt huvud just nu. Som ni inte vet eller vet ni det...? 
Nej jag tror att ni inte vet det men jag vill bli författare när "jag blir stor" så jag har så jag tänkte börja skriva nu jag kommer inte att ge ut den för vilket bok förlag vill ge ut en 12 ( snart 13) årings bok?? Ja ja, jag kan ju lägga ut den här men så klart lata mig så orkar jag inte börja men jag vill så hemskt mycket jag för väl bara göra det bita i det sura äpplet. Inte för att det inte är det jag vill göra för jag vill ju göra det (skriva, inte bita i ett surt äpple...) men just nu så letar jag lite karaktärer. Omgivningen är klar och jag har hittat lite fakta om en viss speciell sak som är i boken som är nog är väldigt viktig. 

Jag undrar bara en sak, om du gillar att skriva vart får du din inspiration. Själv får jag min när jag är i skogen, för konstig som jag är så ville jag att skogs älvor skulle finnas när jag var lite och jag trodde att skogen är en magisk plats. Men älv grejen är borta nu, men inte skogs prylen det är därför jag har skogs tema på min blogg. Konstigt det borde vara böcker? jaja.

Ha det bra och hej då!

Bokhälsningar / Olivia :D

Just det GOTT NYTT ÅR I FÖRSKOTT!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar