onsdag 10 april 2013

Waiting on Wednesday! #9 (special)

Ja, det var ganska länge sen jag gjorde ett sådant här inlägg.

Den här veckan har jag valt De odödligas regler (eller The immortal rules) av Julie Kagawa! Jag gillade verkligen järnkonungen, men jag kan inte hitta resten av böckerna någonstans!


 Jag vet faktiskt inte när den kommer ut men jag tror att den kommer ut vid sommarn, men jag  vet i alla fall att den kommer ut i storpocket.  

Och det här får bli en special Wednesday! Så här är några fler böcker!


Jag längtar väldigt mycket efter den här boken, har hört en massa bra om den!
Den kommer ut i sommar tror jag?
Jag har inte hört typ något om den här men den verkar spännande.
Och den kommer ut snart tror jag, jag vet inte säkert?

Ha det bra och Hej då!

Bokhälsningar / Olivia :D


1 kommentar:

  1. Oh my! Ska "Mörk änegel" komma ut?! Visste inte att de skulla ge ut den på svenska, jätteroligt!!:D

    SvaraRadera